Friday, February 19, 2010

Bermulanya....







Salam...

Hehehhehe...Inilah diantara order yg aku mula dapat lepas agihkan sample kat opis adik aku..Mula daripada situ produk Dapur Iman mula mendapat perhatian..Setakat nie produk yg paling hangat sekali Cheese Tart & Kek Coklat Kukus..Saban hari ada sahaja permintaan daripada opis adik aku..Alhamdulilah..Syukur..Penat mmg penat..tapi rasanya bila siap semua tempahan yg aku ambik...automatik segala penat tu hilang diganti dengan perasan PUAS..

Baru-baru nie ada juga letak iklan dia www.mudah.com..respon pun Alhamdulilah memberangsangkan..Hehehhehe..Suka sangat ati nie..Yelah..at least dh nampak jalannya untuk cari rezeki bila aku jadi untuk berhenti kerja..Sekarang tengah cari-cari lagi menu yg senang+sedap untuk ditambah pada list menu DAPUR IMAN..

Pagi nie baru lepas hantar Kek Pisang ke Hutan Bandar JB. Order daripada pejabat adik aku jugak..Balik je ke opis..dapat lak satu lagi call drp customer yg jumpa iklan aku di mudah.com..Nak order Cheese tart gak..Alhamdulilah rezeki hari jumaat..

No comments:

Post a Comment