Thursday, September 29, 2011

Setahun Sudah...


Assalamualaikum....

Huhuhuhuhu..Hampir setahun aku abaikan..Huhuhuhu..
Dalam hati tu sentiasa teringat nak update blog..
Tapi memacam halangan yg muncul..
Gambar banyak disnap..
Nak kongsi..nak upload..
Nak bercerita..Nak memacam lagi
Tapi................................

Sekarang nie produk dari DAPUR IMAN agak slow skit..
mungkin orang dah mula muak dgn cheese tart yg dulunya menjadi pujaan ramai..
Hajat hati nak tambah produk baru
Tapi entah kenapa kekuatan nak mencuba tu hilang
Memacam yg muncul dalam diri nie
Bercelaru sangat..
Kenapa ye..
Mungkin sebab kurang muhasabah kot

Apa pun dalam masa setahun nie..
Banyak yg aku belajar..
Banyak yg aku tempuhi..
Semuanya aku hadapi dgn kuat hanya kerana
Kasih dan sayang aku pada anak-anak..

Walaupun banyak rintangan yg aku tempuhi dalam tahun ini..
Alhamdulilah aku diberikan rezeki dr NYA yg sungguh tidak ternilai harganya..

Alhamdulilah hadirnya QASEH dlm hidup aku membuatkan aku semakin kuat..
Semakin tabah untuk menempuhi segalanya..

Semoga selepas ini aku semakin kuat untuk mencuba sesuatu yg baru..
Aku perlu kuat untuk anak-anak yg aku sayangi..




No comments:

Post a Comment