Friday, October 29, 2010

Hmmm

Salam Jumaat Semua...

Lama tak update blog..
Banyak benda yg aku kena uruskan..
Tambah pula permintaan produk Dapur Iman pun banyak..
So layan order dulu baru boleh online dengan senang hati..
hehehheheh
Alhamdulilah hari nie agak free skit...
Cuma ada delivery yg perlu di settlekan sblm lunch nnt..
Bila dah free teringat kan blog..teringat kan FB..
So dengan senang hatinya online le sekejap..
Mana le tau terubat skit hati yg resah nie..

Hmmm....
Tapi bila online..
Aku rasa sedikit benggang..
Marah..Kecewa..Sayu hati pun ada
Ini semua disebabkan satu komen drp saudara terdekat ..
Agak sinis walaupun ada lawak yg diselitkan
Terasa makin sedih hati nie..

Hmmmm
Apapun aku anggap tu semua sebagai cabaran utk aku..
Aku akan cuba memperbaiki semua kelemahan aku..
Aku kena kuat utk teruskan semuanya..
Biarlah apa yg diorang nak kata..
Bukan diorang pun yg dok tmpt aku kan..

Hmmm..




No comments:

Post a Comment