Wednesday, October 13, 2010

Iman Oh Iman...




Salam...

Ape ye aku nak cite..Macam blur..blur lak..Hahahahha..Tengok photo atas tu..Selera x anak aku makan...Hehhehe..Lauk campak-campak je tu tapi sampai entry nie tengah ditaip pon dia tak habis makan lagi..Masuk nie dh 3 kali menambah..

Apapun sejak aku jadi surirumah sepenuh masa nie..Iman le yg paling berbahagia..Sampai naik badan tu..Kalau dulu halusssssss je..La nie jenuh gak bila dia mintak dukung..Hahhaha..Apa pun suka hati nie bila tengok Iman ceria je..Nak ke sekolah pun dah senang..Kalau tak dulu..Tiap-tiap pagi mesti akan ada drama sedih...

Hmm..Sepatutnya aku nie dah mula kena cari kerja untuk bantu En.Ayah..Tapi bila tengok muka Iman yg semakin ceria buat hati aku berat nak kerja semula..Income dari Dapur Iman nie pon setakat nie alhamdulilah lepaslah kalau nak buat belanja dapur..Tapi kalau untuk tolong En.Ayah mana yang tak cukup tu payah skit lah..

Sebut pasal kerja..Jenuh gak aku apply kat jobstreet segala..Tapi tang nak sangkut rezeki tu belum ada lagi..Hmm..Agaknya memang rezeki aku nie ke arah perniagaan ke??

Apa pun la nie mmg tengah set up something..Nak pujuk-pujuk En.Ayah dulu sebab En.ayah macam tak berapa setuju dengan apa yg aku nak wat nie..Kalau ikut pendapat En.Ayah..Dia memang nak aku kerja semula..Tapi hati aku kuat kata TAK NAK..Kesian kat Iman pun ye juga..

Semoga Allah permudahkan segala urusan ku..Amin...

No comments:

Post a Comment