Friday, January 27, 2012

Bila Sudah Mula

Assalamualaikum

Bila dah mula..Mesti ketagih punya..Ops..Bukan ketagih bahan yg mengkhayalkan ok..Tapi aku ketagih layan game...

Game apa???Alah game yg buat-buat rumah tu..pastu request barang ke tenaga ke kat kekawan yg kaki main game gak..Har..Har..Har

Start dari kerja dulu sampai la nie..Kalau dulu rajin download dr yahoo..Main trail pack sampai abis tempoh had..Abis tempoh download game lain pulak..Har...Har...Har..La nie tak yah sesusah download..Sebab udah tersedia ada kat FB..Pilih saje yg mana kamu suka dan layan sampai fengsan..Bila energy abis boleh mintak kat kekawan yg main application yg sama..Best...Best..

Ketagihan aku semakin menjadi-jadi bila minggu nie menjadi minggu bujang dgn anak-anak..So kita layan game sampai terkeluar biji mata...Kasi ilang stress hokey...Har..Har..Har


Sekarang nie aku tengah meroyan layan CastleVille..So sape yg belum add aku sebagai jiran.Meh gigihkan diri korang untuk add aku ok..Jom kita wat istana..Har..Har..Har


Wassalam

No comments:

Post a Comment