Friday, January 27, 2012

Misi Khas Yang Masih Gagal

Assalamualaikum...

Bila kita kata kita nie SUPERMAK...Mesti orang ingat kita nie dh cukup power rangers kan..Har..Har..Har..Tapi mana-mana Superpower pon, tak semua misi diorang berjaya...Macam aku gak..Walaupon aku nie Super Duper Mak kata Iman tapi masih ada misi khas yg perlu aku mintak tolong Enchik Ayah yg terchenta...

Dah banyak kali aku cuba..Tapi ngeri je nak buat..Dah le aku nie ganas tertib..Kena lak misi nie kena ngadap pihak lawan yg cergas, tangkas dan mantop..Korang rasa misi ape?????

?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?
?


Misi potong kuku Qaseh daaaaaaaaaaaaa...Har..Har..Har

Kuku yg dah seminggu tak potong sbb Ayah balik kampung.


Hanya kuku kaki je yg SuperMak berjaya potong.

Muka gembira lepas dapat hadiah utama lepas menang acara bergelut nak potong kuku.


Takpelah nak..Kali ini kamu menang lagi..Kita tunggu je lah Ayah ko sampai esok..Ok gak kan umi kalah..Ada kerja skit Ayah korang nak buat nanti selain tidooooo je lepas drive 4hours tu....(Kat rumah orang ko boleh gigih menyimen non stop..tak kan potong kuku anak pon penat bang oiiii) Har..Har..Har


Wassalam..
SuperMak..
















No comments:

Post a Comment