Sunday, January 15, 2012

Kerja Baru

Assalamualaikum..

Nie arr kerja baru aku..Kawal selia budak sekolah..Tak ramai..Tapi kerenahnya mcm jaga 5 orang..Huhuhuh...Nasib waktu pagi ada yg bermurah hati tolong hantar..Kalau aku gak yg hantar..confrim kurus 5kg seminggu..Ahaksss




















Ragam 1...Kakak Iman yg suka tukar posisi tudung lepas 5 minit pertama.Gambar snap sebelum tamat tempoh 5 minit awal.



















Ragam 2..Bos baru saya..a.k.a budak yg 1 taman yg tumpang akibat kebiziian ibu dan apaknya kerja dan urus cafe..Pakai tudung dah ok..tapi kerja suka menyakat, suka kondem orang & memerintah yg wat aku feninggggggg kepala...Hahahhaha
























Ragam 3...Bos segala ragam..Orang makan dia sibuk nak makan gak..orang bolayan..dia start bunyi radio buruk dia..memula tahap 1 lepas 2 minit akan terus meloncat ke volume 5..Bila dh suap makan yg dibuat khas untuk dia..Dia telan kejap je..sebab dia lagi selera tengok makanan untuk kakak-kakak dia..huhuhuh

Baru 2 minggu jadi supir budak sekolah aku rasa dah mcm sebulan...ada lagi lebih kurang 10bln lagi...Larat ke aku dengan Kerja Baru nie???? huhuhuh


No comments:

Post a Comment