Thursday, April 15, 2010

Aku Sudah Terror...

Salam..

Hahahhaha...Berjaya gak aku..Terror gak aku...Terror apa..Nak cite pun mcm lawak..Hahhaha..Bukan terror apa pun..Terror isi minyak keta sendiri..mukkekekkeke..

Sebelum nie aku mmg tak berani nak isi minyak keta..walaupun aku nie nampak brutal..tapi bab isi minyak keta mmg aku tak pandai langsung..Tak pandai + tak berani..Tak silap aku sejak aku dpt lesen kereta..Baru sekali je aku isi minyak kereta..Selebihnya En. Ayah @ aku panggil pekerja stesan minyak tu tolong isikan..Kalau perkerja pam tak der..aku sanggup cari yg ada sediakan perkerja atau aku akan paksa budak cashier yg isikan..Wakakakkaka..

Tapi hari nie aku TERpaksa memberanikan diri gak..Itupun sebab lampu signal minyak aku dh berkelip-kelip tak henti2x..So terpaksa gak singgah ke Petronas yg mmg tak der penjaga pam..Huhuhuhuh..Disebabkan dh 2 kali aku ke stesan tu..dan budak cashier tu pun dh 2 kali kena paksa dgn aku..jadinya bila ke kaunter je..terus dia kata sekarang dia dh tak boleh tolong lagi dah..jadi kena beranikan diri..Budak cashier tu lak siap guna mic lagi bagi kata perangsang yg "AKU BOLEH BUAT" So dengan tangan terketar-ketar memberanikan diri gak..Dan akhirnya aku berjaya...Hahahhahahaha...Apa punya cabaran lah nie..Tapi seronok lak bila dh pandai tuang minyak keta nie..tak yah aku asyik kena marah je dengan En. Ayah bab-bab isi minyak keta..hehehehhe

Apa pun SERONOK sangat bila dh terror ISI MINYAK..hahahahha

No comments:

Post a Comment