Thursday, April 22, 2010

Kasut Oh Kasut



Salam...

Hehehhehe...Lama tak berupdate..nak menyolek blog pun tak cukup time..mana tak nya...la nie waktu lunch je terus berdesup keluar..malas tul nak stay back kat opis..nape tah..Hmm..

La nie klu waktu lunch mmg jalan-jalan cuci mata le..sanggup aku meredah panas terik hanya utk cuci mata..semalam masa jejalan cuci mata..baru teringat yg mcm dah lama tak shopping kasut..Sandal yg aku pakai nie pun macam dah makin nipis..so apalagassss...muhehehhe..aku nie bab kasut mmg tak pandang sangat..bukan tak minat..tapi mcm tak kuasa nak melayan coz aku nie payah nak cari saiz..uwaaaaa..

Kebetulan pulak mmg nak ke Gaint Tampoi..Teringin nak makan kat Kopitiam..So alang-alang dh ke situ..mmg wajib beli le kasut coz kat ctu le ada kedai kasut pilihan hati ku..hahahahha..Kaki aku nie sebenonya susah nak jumpa saiz kasut yg sesuai..Kalau ada 10 kedai...cuma ada satu je yg terpilih..itu pun design yg biasa je..tak leh melaram lebih-lebih..huhuhuhu..Dedulu mmg payah nak cari kasut aku..jelez tau tengok orang melaram kasut yg cun-cun belaka..Tapi la nie boleh dh tarik nafas lega coz kasut saiz special la nie dh ada kedainya..Dan aku pun dh tau lokasinya..so senang arr nak cari kasut..muhehehe

Semalam ingat mau rembat sandal biasa je arr..Sekali tengok rega..mak eih dh melonjak naik 2 kali ganda tu..Siap amoi tu kata..biasa arr rega melambung coz dia pakai getah lebih..kaki panjang....hahahhaha..Belek punya belek..tak jadi rembat sandal..rembat kasut yg cun skit..jenis tutup abis..muhehehhe..Teringin nak pakai kasut jenis tutup abis..Dedulu payah nak jumpa..la nie dh jumpa..so rembat je arr..Sandal..nnt arr dulu..tunggu gaji..Lepas bayar terus pakai..mukekekke..tak sabo tul..

Masuk je opis semua orang tegur..wahhhhh..dh mmg mcm MANAGER tul aku nie kata diorang..wakakakak...memacam le bebudak opis nie..nak melaram timu hujung-hujung nie pun payah..tak kuasa u..mukekekek

Balik tayang kasut dgn En.Ayah..Satu kali En.Ayah berkata-kata "Weekend nie nak gi jejalan kat Jom Heboh jangan lak mengaduh tak der kasut ye..Karang sarung je arr kasut tu.." bila dengar macam tu..adusssss..harus mmg kena beli sandal le jawabnya..karang ada lak yg pakai kaki ayam letih cat walk kat Danga nnt..

Cat Walk ??? Tak salah ape..Dedulu time kurus boleh..nape sekarang x leh??? Hahahhaha

No comments:

Post a Comment