Tuesday, April 13, 2010

Mampukah aku????




Salam...

Heheheheheh...Bangun pagi nie terasa macam ada gam kat kepala yg tak kasi aku tinggalkan bantal & tilam..Kalau ikutkan hati mmg tak sanggup nak tinggalkan bantal dan tilam..Godaan..godaan..Kena kuatkan semangat walaupun terasa badan nie masih letih dan mata yg masih lagi mengantuk..

Ngantuk + letih..Hmm..adat ler tu bila dah seharian berkerja tapi henti..Punch card di pejabat..balik rumah pulak punch card di Office sendiri sesambil melayan anakanda tercinta..Punch card out dari office sendiri pun dlm pukul 1.00am..Siap juga arr stock base cheese tart tu dlm 200pcs..Hari nie nak buat lagi..paling kurang dlm 100 keping pun jadi arr..Dan kalau dapat sampai jumaat nie aku dh kumpul 500pcs base cheese tart..Pastu memamg senang skit ler kerja aku bila ada tempahan..Nie disebabkan kekurangan base cheese tart sampai naik penuh waiting list menunggu cheese tart..Nasib le customer sporting & sanggup tunggu..Tapi dalam ada yg sanggup menunggu tu..ada gak sorang dua yg dh mula mcm merajuk..Huhuhuhu

Pagi nie sampai office perut lapar betul..Ohhh...Malam tadi x makan rupanya..patut pagi nie rasa mcm ringan je badan aku nie..hahahhaha..Perasan..Well..Biasalaaahhh..Hehehhehe

Pukul 10.30am aku dh keluar gi jalan-jalan cari makan..Terus tapau nasi putih berserta lauk yg ringkas tapi sodap..Sodap mmg ler sodap tp yg tak bestnya bos kedai tu mcm meyombong semacam..huhuh..Nape ye????

Lepas tapau terus gi sambar HARIAN METRO..ada artikel menarik..Wow.."JADI MEWAH TULIS BLOG"..Secepat yg mungkin menyelak mencari artikel..Bila baca artikel tu...Terasa seronoknyaaaaaa...Baca blog Kak Red Mumy tu pun seronok je...Rupanya mmg betulkan daripada blog pun kita boleh hasilkan pendapatan lumayan..

Hmm..Tapi mampukah aku nak jadi macam Kak Redmumy tu..Dah le online mengharap pc office je..Pastu penyakit "M" pun rajin ajak dating..Hahhahahaha..Tak per...pelan-pelan kayuh..

Blog nie mmg aku suka masuk..dgn warna merah yg cukup terang membuktikan Tuan punya blog mmg seorang yg berani..REDMUMY ...Senang kata sumber inspirasi...Lagi satu blog..Blog Mumy Adam a.k.a Kak Jiejah ..Cukup simple tapi seronok baca blognya...

RAJIN KE AKU

1 comment:

  1. eerrkkkkk inspirasi ??
    buat malu jek weehhhh hahahaha

    ko boleh gak chaiyok chaiyok!!!!

    ReplyDelete