Monday, April 12, 2010

"M" yg menular



Salam...

Aduh...Penyakit "M" itu sudah menular..Tapi nasib baik ler menular waktu puncah card di opis..Klu menular waktu punch card di DAPUR IMAN..jawabnya mmg naya..harus dihukum ketuk ketampi sampai turun lemak 5kg...hahhahaha

Banyak cite yg nak di update..tangak syok snap gambar sana-sini..tapi bila sampai waktu free internet penyakit "M" itu pun singgah gak..so bila dh penyakit "M" ajak dating waktu lunch..jadinya terus hajat terbantut..so jari nie sekadar wat senaman ringan di Facebook..dan inbox yahoo..

Sekarang nie nak online punya le susah..company sudah tukar itu policy..segala server gelap sudah ditutp terus..ym pun dh tak boleh..game online..lagiiiii le tak boleh..so la nie tumpuan kena 100% pada kerja..huhuhuhuh..Jem..Mmg jem gile dh kepala nie..so peratus sakit kepala makin meninggi..huhahahahhaha

Erk..Bln 4 dh ye...kejap je masa nie berlalu..Insyallah penghujung bulan nie company akan berpindah ke Sri plentong..Aku..Hmm..Kes vss tu entah bila nak selesai..Nak gi kerja pun jauh giler..Hmm tak berbaloi-baloi dgn apa yg diorang bayar..huhuhu..xper..bukan rezeki aku..So la nie tengah berkerja kuat utk settlekan pasal vss + mencari segala produk yg baru utk ditambah pada Dapur Iman..

Permintaan utk cheese tart & kek kukus mmg agak memberangsangkan..Alhamdulilah..Rezeki aku..Penat semua aku tolak tepi demi hobi + kepuasan yg aku cari..Hehehehhe

Ok..time up..Gambar...so aku upload..dh tak cukup time..rasanya jari aku nie pun dh turun 5gram nie...muhehehhe...Opsss... jari je...badan lom lagi..muhehehhehe

No comments:

Post a Comment